case study Pro Drive מקבוצת ראם סמואל

אתה נמצא כאן:Home/Case Study קידום אתרים/case study Pro Drive מקבוצת ראם סמואל
case study Pro Drive מקבוצת ראם סמואל 2017-05-09T09:39:51+00:00

Project Description

הקמת תשתית וקידום אורגני וממומן בגוגל

רקע אודות העסק

חברת פרודרייב בבעלותם המשותפת של ראם סמואל וגידי קרונין

נהגי מירוצים שזכו בתארים באליפויות בארץ ובעולם בתחום המירוצים

פנו אלינו במטרה להביא לקוחות לחוויית נהיגה ספורטיבית.

האתגרים איתם התמודדנו בבניית קמפיין השיווק בגוגל:

  • חוסר תשתית מתאימה לקידום בגוגל, האתר הקיים היה אתר וויקס ולעסק לא היתה נוכחות בגוגל
    מה שהצריך הקמת אתר חדש
  • דומיין חדש בשוק שקיימת בו תחרות מסויימת
  • מוצר חדש בשוק שלא היה קיים קודם.
  • 3 אתרים קיימים באוויר בשם המותג ראם סמואל

 

היעדים של הקמפיין

להגיע ל 1200 לידים לחודש מהאתר לאחר 12 חודשים

השיטה – מה עשינו בקמפיין

1.הקמת תשתית

  • הקמת אתר במערכת וורדפרס
  • רישום ואימות האתר ב Google SC  ו- Google Analytics
  • רישום ואימות העסק בגוגל לעסק שלי והקמת ערוצי השיווק

 תכנון חלוקה לקטגוריות ומבנה האתר ע״פ מחקר ביטויי החיפוש 
כותרת ראשית – מסר יחודי עיקרי: מירוץ מכוניות גימקאנה להיות נהג מרוצים ליום אחד עם ראם סמואל
כותרת משנה: ראם סמואל מזמין אותכם ליום כיף בתל אביב שכולו נהיגת אקסטרים ואדרנלין מומלץ כפעילות של גיבוש וכיף לעובדים וחברות

  צד מותג    –   קטגוריה ראשית  

מירוץ מכוניות    880    1300
נהג מירוץ ליום אחד    140    20
נהג מרוצים ליום אחד מחיר    90    2
קורס נהיגה ספורטיבית    110    139
נהיגת מרוצים מתנה    50    8
מסלולים נהיגה    40    142
נהיגת אקסטרים    140    154

  לקוח – חברות  –   קטגוריה משנית  
יום גיבוש לעובדים    480    1,340
יום כיף לחברות    110    172
יום כיף בתל אביב    880    180
סדנאות מנהלים    70    498
סדנת מכירות    90    500
סדנאות גיבוש לצוות    30    9
יום גיבוש לעובדים במרכז    70    54

לקוח – פרטי   –   קטגוריה צדית 

מתנות מקוריות לגבר    480    690
מתנה לחבר ליום הולדת    210    79
מתנות מיוחדות לגבר    260    86
מתנות לגבר שיש לו הכל    260    34
מתנה לבן זוג    390    168
מתנה לגבר בן 50    140    8
מתנה לגבר בן 30    140    14
מתנה לגבר בן 40    140    16

2. הקמת קמפיין ממומן בגוגל Adwords

  • קמפיין ניידים
  • קמפיין וידאו ביוטיוב
  • קמפיין רימרקטינג

3. שיווק תוכן ואופטיממיזציה

  • הכנסת תוכן לאתר
  • אופטימיזציה לאתר
  • אופטימיזציה On Page
  • שיווק תוכן בערוצי גוגל לעסק שלי: youtube  Google + Reviews

4. Inbound marketing

  • טרגוט ביטויי צד לקוח על ידי שיווק תוכן בבלוג – ראה קטגוריות משניות וצדיות
  • דיוור לרשימת תפוצה של לקוחות
  • שיווק תוכן ברשתות חברתיות

סיכום ותוצאות של הקמפיין

למרות שעבדנו על הקמפיין רק 6 חודשים* יש כאן תוצאות יפות ומגמה שהולכת וגדלה לאורך השנה.

*לאחר מכן חברת פרודרייב שינתה אסטרטגיה ויצרה מוצר אחר יחד עם חברת רנו בשם רנו פרודרייב צ׳אלנג׳.

גרף תנועה באתר חודש נובמבר 2016 

שימו לב לאחוז התנועה ממקור אורגני באתר – 55.2 אחוז

 

דו״ח מיקומים שנה מתחילת הקמפיין מאתר KolYom נכון לפברואר 2017

ניתן לראות בדו״ח מיקומים של ביטויים אותם טרגטנו בקטגוריות הראשיות בנישה נהג מירוצים ליום אחד

 

 

דו״ח טלפונים מהאתר לאורך השנה ממספר המסקיו

מה ניתן ללמוד מהקמפיין?

  1. האתר הוא נכס שמשתבח עם הזמן בניגוד לשאר ה״מכונות״ בעסק שלנו שיש להם פחת.
    הלקוח קיבל נכס מניב שמביא פניות לעסק באופן קבוע ללא צורך בהשקעה קבועה
  2. קידום אורגני הוא ערוץ שיווק שבו ההחזר על ההשקעה מגיע לאחר כמה חודשים כפי שניתן לראות בקמפיין הזה
    שבו הקמת האתר עמודי התוכן וביצוע אופטימיזציה בששת החודשים הראשונים הביאו לתוצאות לאחר חצי שנה
    למרות שמשאבי השיווק כבר לא הושקעו בערוץ האורגני אלא באסטרטגיית מוצר שונה.
    האתר מהווה גם נכס תומך לקידום המוצר החדש וגם מהווה בסיס בטוח לעסק במידה ומפסיקים לשווק את המוצר החדש