חברת פרינטק מיכון משרדי קידום אתר E-commerce

אתה נמצא כאן:Home/Case Study קידום אתרים, שיווק מובייל/חברת פרינטק מיכון משרדי קידום אתר E-commerce
חברת פרינטק מיכון משרדי קידום אתר E-commerce 2017-02-15T12:41:45+00:00

Project Description

קידום חנות מסחר מקוון בתחום שרותי מיכון משרדי

אודות העסק:

חברת פרינטק מיכון משרדי משווקת ומשכירה מיכון משרדי לעסקים מזה 20 שנה

שירותי החברה הם השכרת מדפסות ומכונות צילום ושרות מעבדת תיקונים

בנוסף החברה משווק מורשה של כל המותגים הגדולים בתחום

לקוחות החברה הם עסקים וארגונים מובילים בשוק כמו אלקטרה עיתון ישראל היום ועוד

הצורך של החברה:

  1. הגדלת המכירות של פתרונות מיכון משרדי לעסקים – השכרה של מדפסות מכונות צילום מכשירים משולבים  טונרים ומתכלים
  2. הגדלת המכירות של מוצרי מיכון משרדי – מדפסות מכונות צילום מכשירים משולבים  טונרים ומתכלים

תוכנית השיווק

בפנינו עמדה דילמה כבר בשלב הקמת התשתית

האם להקים אתר מכירה? אתר תוכן? או שתי אתרים נפרדים אחד של מכירה ואחד של תוכן.

אתר E-commerce במערכת סגורה ידרוש משאבים רבים יותר ויציב יותר אתגרים בקידום בגוגל מאשר אתר תוכן
עוד בעיה היא שאין גישה לצד השרת של האתר ולרוב גם גישה מוגבלת לצד הלקוח מה שמקשה על עבודת הקידום
עובדה זו גם לא מאפשרת ללקוח בעלות על הנכס האינטרנטי שלו מכיוון שהאתר ותוכנו שייכים לחברה שמפעילה אותו
והלקוח רק משתמש בו בשכירות עם זכויות מוגבלות באתר.

מנגד הקמת אתר חנות במערכת קוד פתוח כמו וורדפרס או מג׳נטו יעלו ללקוח המון כסף כבר בשלב הפיתוח ובטח שבשלב הניהול.
פרינטק משווקת מאות מוצרים לכן שימוש במערכת קיימת שלה מאגר מוצרים יהיה חסכוני הרבה יותר מול האלטרנטיבה.

היועץ העסקי שליווה את הפרוייקט, צחי רבאל מחברת אקסטרה בריין הוא יועץ מבריק עם ניסיון רב בהובלת עסקים להצלחה.
צחי המליץ ללקוח על שילוב של שתי אתרים. אתר תוכן במערכת וורדפרס שישמש לקידום אורגני ולהשגת היעד של שרות ההשכרה.
ותחת סאב דומיין חנות מכירה במערכת ניהול חנויות בכדי להשיג את יעדי המכירה בעלות קטנה יחסית של הקמה ותפעול.
בחרנו במערכת קונימבו להקמת אתר e-commerce במערכת יש מאגר מוצרים קיים בתחום של מיכון משרדי.

סיכום ותוצאות עסקיות ברבעון הראשון

את אתר התוכן במערכת וורדפרס העלינו לאחר חודש והתחלנו בפעולות לקידום האתר ולהוספת התוכן.
המיקוד היה ביעד הראשון והרווחי יותר עבור העסק – השכרת מדפסות.
לצורך השגת היעד התחלנו בעבודה של קידום אורגני והפעלת קמפיין ממומן.
בגרף התנועה ובטבלת המיקומים  ניתן לראות את תוצאות הקמפיין ברבעון הראשון
תנועה של 900 גולשים בחודש מתוכה 600 גולשים מגיעים מהערוץ האורגני
בתוצאות עסקיות מולאו באתר 60 טפסים של הצעת מחיר לשרות השכרת מדפסות.
ומספר השיחות מהאתר היה כ 100 שיחות בחודש.

מה התוכניות לרבעון השני?

התרחבות והתקדמות בתחום של השכרת מדפסות
בקמפיין האורגני נתחיל לשלב עבודת הoff-page ו Inbound marketing
בקמפיין הממומן באדוורדס נפיק סרטון תדמית ונשלב אותו בכדי להשיג חשיפה רחבה בעלות נמוכה יחסית.

בנוסף עם העלאת החנות לאוויר בסאב דומיין נתחיל בשיווק ומכירת המוצרים.