כלי עבודה לקידום אתרים

ארגז הכלים לשיווק אינטרנט

כאן תמצאו קישורים והמלצות למקורות מידע אתרים בלוגים ומומחים לשיווק אינטרנט

Host Advice

האתר המוביל לדרוג איכותי של חברות אכסון. האתר יוסד על ידי אריאל הוכשטט. באתר כלים שימושיים לבדיקות אתרים

אריאל הוכשטט

מומחה לקידום אתרים בעלים באתר Host Advice
לאתר Host Advice

האקדמיה של פבל ישראלסקי

AskPavel Academy הוא קורס קידום אתרים המלמד קידום אתרים במתכונת ייחודית עם דגש חזק על פרקטיקה – 60 אחוזים מהקורס מוקדשים לתרגול באופן בו התלמידים מקדמים את אתריהם כבר במהלך הקורס.

האקדמיה של פבל

פבל ישאאלסקי מיסד ובעלים של קבוצת אנגורה מדיה
לאתר של פבל

זהר עמיהוד

יועץ ומומחה לשיווק באינטרנט ולקידום אתרים בגוגל. זהר נחשב למוביל בתחומו. בעלים של חברת השיווק SEO Report. מומחה בשירות של וובינרים וועידות אינטרנטיות לעסקים.

זהר עמיהוד

יועץ ומומחה לשיווק אינטרנט

גוגל אקדמי

בואו ללמוד עם גוגל הסמכות של גוגל אקדמי בנושאים אנליטיקס אדוורדס ואתרי מובייל. לימוד יסודי ומעמיק של מערכות גוגל השונות. מומלץ לכל מי שרוצה להתמקצע בנושא השיווק בגוגל.

גוגל אקדמי

הסמכת גוגל אנליטיקס וגוגל אדוורדס
לאתר של גוגל

semrush

כלי חזק למחקר מתחרים באינטרנט. גלו כיצד פועלים המתחרים שלכם בערוץ האורגני והממומן.

SEMRUSH

הכלי המוביל למחקר מתחרים
לאתר של SEMRUSH

eBrand

חברה המתמחה בניהול מוניטין ברשת. החברה הוקמה על ידי מאור קפלינסקי מהמובילים בתחום של ORM ניהול מוניטין ברשת

eBrand

ניהול מוניטין ברשת
לאתר של eBrand

Zefo

תוכנת ענן כחול לבן למקדמי אתרים. מאפשרת ניהול קמפיינים של SEO כלי מחקר ואוטומציה.

ZEFO

כלי ניהול קמפיינים של SEO
לאתר של Zefo

כל יום

אתר חינמי לבדיקת מיקומים בגוגל ישראל. ניתן להקים מספר פרוייקטים למעקב בגרסה החינמית.

כל יום

כלי חינמי לבדיקת מיקומי אתר בגוגל
לאתר של כל יום

הצפרדע

Screaming Frog כלי לבדיקת אופטימיזציה בדפי האתר ניתן להריץ כל דומיין ולקבל ניתוח של מטה דטה כותרות שגיאות שרת ועוד.

Screaming Frog

SEO Spider
לאתר של הצפרדע

כל הזמן ללמוד

בתחום של שיווק אינטרנט השינויים מהירים ותכופים. השוק משתנה ברמה יומית ואפילו שעתית
לכן חשוב תמיד ללמוד ולהישאר מעודכנים.
השאלה היא מה ללמוד כי התחום רחב ומשתנה כל הזמן ולא נצליח להתמחות בהכל.

 לדעתי הלימוד צריך להיות בשלוש רמות:

  1. ברמה האסטרטגית ללמוד לפתח וליישם את אסטרטגיית השיווק שלנו ובתוכה גם את שיווק האינטרנט.
  2. ברמה הטקטית להתמקד בפעולות שיעזרו לנו לשרת את היעדים האסטרטגים.
  3. ברמת כלי העבודה לבחור את הכלים איתם נעבוד בכדי להשיג בסופו של דבר את התוצאות העסקיות

קבל דוח קידום אתרים חינם לאתר שלך