יועץ שיווק אינטרנט

ייעוץ בשיווק אינטרנט

איך אנחנו עושים את זה?

ביצוע מחקר שוק מקיף

איפיון ומיקוד בקהל יעד מועדף

 מעקב אחר הדטה וביצוע אופטימיזציה לפעולות השיווק

הגדרת מטרות ויעדים מדידים ובניית תכנית שיווק שנתית

יישום התכנית ברמה הטקטית

תהליך ייעוץ

בניית תכנית שיווק אינטרנט

שלבים בתהליך

1. ניתוח המצב הקיים

בשלב הראשון נבצע מחקר לקבלת נתונים על תמונת המצב האמיתית של השוק בו פועל העסק נאסוף נתונים ונלמד על גודל השוק פלחי השוק לקוחות מתחרים ספקים מיצוב ובידול ניתוח SWOT ועוד מידע שיתן לנו תמונת מצב אמיתית ונכונה עד כמה שניתן שעליה נוכל לבנות את האסטרטגיה השיווקית שלנו.

2. יעדים עסקיים

מהם היעדים העסקיים של העסק? בשלב זה נקבע יעדים עסקיים מדידים. היעדים יוגדרו בכמות ובזמן. את היעדים העסקיים נהפוך למדדי ביצוע (KPI – Key Performance Indicators) אחריהם נוכל לעקוב בכלי ניהול הדטה של גוגל. 

3. אסטרטגיה שיווקית

בשלב ראשון נבחר את אסטרטגית השיווק שלנו בשלב שני נפרט את ההחלטות האסטרטגיות פילוח שוק  -בחירת שוק מטרה מיצוב ובידול תמהיל השיווק נבנה את תכנית הפרסום ותכנית המכירות

 

4. מאסטרטגיה לטקטיקה

מהם המשימות הטקטיות הנדרשות בכדי לעמוד ביעדים האסטרטגים? מהם התשומות והמשאבים שידרשו כדי לעמוד במשימות האלה. 

מה עושים בכל שלב ?

קבלת תמונת מצב נכונה

  • ניתוח השוק 
  • תמהיל השיווק
  • בידול ומיצוב
  • הסביבה השיווקית
  • ניתוח SWOT

קביעת יעדים עסקיים והפיכתם ל KPI

  • קביעת יעדים מדידים בזמן וכמות
  • הפיכתם ל KPI – Key Performance Indicators
  • הגדרת המרות יעדים ומשפכים בכלי ניהול הדטה גוגל

 

איפיון ופירוט התכנית האסטרטגית

  • בחירת אסטרטגיה
  • בחירת שוק מטרה
  • מיצוב ובידול
  • תמהיל השיווק
  • תכנית הפרסום
  • תכנית המכירות